هزینه مکان های دیدنی مالزی
نوشته شده توسط : حسین

قیمت بلیط برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور

برج های دوقلوی پتروناس از معروف ترین جاذبه های گردشگری مالزی هستند. این برج ها نماد شهر کوالالامپور نیز محسوب می شوند و معمولا هر توریستی دلش می خواهد که بتواند در تور مالزی از آن ها بازدید داشته باشید. گفتنی است که قیمت بلیط برج های دوقلوی پتروناس مالزی برای بزرگسالان 80 رینگیت مالزی و برای کودکان 33 رینگیت مالزی است. نکته دیگر اینکه برای کودکان کمتر از 3 سال، نیازی به خرید بلیط برج های دوقلوی پتروناس وجود ندارد.

قیمت بلیط برج کوالالامپور

برج کوالالامپور یا برج کی ال یکی دیگر از جاهای دیدنی مالزی است که مطمئنا شما هم از آن در تور مالزی بازدید خواهید داشت. لازم به ذکر است که قیمت بلیط برج کوالالامپور 52 رینگیت مالزی است.

قیمت بلیط غارهای باتو

اگر گشتی در اینترنت بزنید و عبارت جاهای دیدنی مالزی را سرچ کنید، می بینید که در همه جا و در هر وب سایتی نام غارهای باتو به عنوان یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مالزی ذکر شده است. اما سوال اینجاست که قیمت بلیط غارهای باتو چقدر است؟ خوشبختانه باید به شما بگوییم که بازدید از غارهای باتو یکی از آن تفریحات ارزانی است که شما می توانید در تور مالزی تجربه کنید. چراکه قیمت بلیط غارهای باتو فقط 15 رینگیت مالزی است و این 15 رینگیت در برابر هزنیه مکان های دیدنی دیگر مالزی هزینه بسیار ناچیزی است.

قیمت بلیط شهربازی سان وی لاگون مالزی

شهربازی سان وی لاگون مالزی محبوب ترین و هیجان انگیزترین شهربازی کوالالامپور است. اگر شما هم اهل تفریح و هیجان هستید، باید حتما در تور مالزی بودجه ای را به تفریح در شهربازی سان وی لاگون مالزی اختصاص دهید. خوب است این را هم بدانید که قیمت بلیط ورودی این شهربازی برای بزرگسالان و کودکان بالای 13 سال 202 رینگیت مالزی و برای کودکان کمتر از 12 سال 170 رینگیت مالزی است. به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید یک سفر خانوادگی به مالزی داشته باشید، حتما این بودجه را برای تفریح در شهربازی سان وی لاگون مالزی در نظر بگیرید و مطمئن باشید که از خرج کردن این مبلغ هرگز پشیمان نمی شوید.

قیمت بلیط آکواریوم کی ال سی سی

آکواریوم کی ال سی سی جایی است که شما می توانید در آن با انواع موجودات دریایی آشنا شوید. نکته خوبی که درباره آکواریوم کی ال سی سی به عنوان یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی کوالالامپور در مالزی وجود دارد، این است که بازدید از آن برای اکثر توریستان مقرون به صرفه است. قیمت بلیط آکواریوم کی ال سی سی برای بزرگسالان از 69 رینگیت مالزی و برای کودکان 3 تا 12 سال از 59 رینگیت مالزی شروع می شود. اگر نگاهی به هزینه بازدید از مکان های دیدنی دیگر مالزی در همین لیست نگاهی بیندازید، می بینید که چنین مبلغی برای خرید بلیط آکواریومی به جذابیت آکواریوم کی ال سی سی مبلغ کمی است. نکته دیگر اینکه قیمت بلیط آکواریوم کی ال سی سی برای افرادی که معلولیت جسمانی دارند، 16 رینگیت مالزی است.

قیمت بلیط پارک پرندگان کوالالامپور

اگر شما هم به نظرتان بازدید از یک پارک پرندگان تجربه جالبی است، باید حتما در تور مالزی از پارک پرندگان کوالالامپور بازدید داشته باشید. درباره هزینه بازدید از این جاذبه گردشگری در مالزی هم باید به شما بگوییم که قیمت بلیط آن برای بزرگسالان 50 رینگیت مالزی و برای کودکان بین 3 تا 11 سال 41 رینگیت مالزی است. در ضمن کودکان زیر 3 سال می توانند به همراه والدینیشان به رایگان وارد پارک پرندگان کوالالامپور شوند. لازم به ذکر است که بازدید از پارک پرندگان کوالالامپور یکی از خاطره انگیزترین تفریحات خانوادگی در مالزی است و بهتر است که شما هم از آن در تور مالزی بازدید داشته باشید.




:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: